- Pentru înscrierea cu lucrare se va trimite prin email un rezumat de 250-350 cuvinte (însoţit de 5 cuvinte-cheie);
- Pentru înscrierea fără lucrare se va trimite un email prin care să se aducă la cunoştinţă intenţia de participare, menţionându-se numele şi prenumele persoanei interesate şi afilierea instituţională.
- Email: conferintaspre@usv.ro
Termene-limită pentru:
- înscrierea cu lucrare: 10 aprilie 2025
- înscrierea fără lucrare: 15 aprilie 2025
- confirmarea participării de către organizatori: 16 aprilie 2025
- confirmarea acceptării lucrării de către organizatori: 17 aprilie 2025
- trimiterea lucrărilor in extenso: 10 mai 2025
NOU! Prelungirea perioadei de înscriere!
- înscrierea cu lucrare: 28 aprilie 2025
- înscrierea fără lucrare: 28 aprilie 2025
- confirmarea participării de către organizatori: 29 aprilie 2025
- confirmarea acceptării lucrării de către organizatori: 29 aprilie 2025
16 mai 2025, Universitatea „Ştefan cel Mare” din Suceava
- Participare cu lucrare (autor unic): 150 RON
- Participare cu lucrare (autor unic – afiliat USV, colaborator USV în calitate de mentor de practică pedagogică): 100 RON
- Participare cu lucrare (mai mulţi autori): 150 + 30x(N-1) RON, unde N reprezintă numărul total de autori. De exemplu: pentru o lucrare semnată de trei autori se va percepe o taxă de 150+30x(3-1)= 210 RON
- Participare cu lucrare (mai mulţi autori – afiliaţi USV, colaboratori USV în calitate de mentori de practică pedagogică): 100 + 30x(N-1) RON, unde N reprezintă numărul total de autori. De exemplu: pentru o lucrare semnată de trei autori se va percepe o taxă de 100+30x(3-1)= 160 RON
- Participare fără lucrare: 50 RON
- Participare fără lucrare (afiliat USV, colaborator USV în calitate de mentor de practică pedagogică): 30 RON
Notă: Taxa de participare se va achita după primirea emailului de confirmare a participării/ a acceptării lucrării în cadrul conferinţei. Studenţii beneficiază de participare gratuită.
- Toate persoanele înscrise vor beneficia de:
- Acces la eveniment;
- Diplomă de participare.
- Persoanele înscrise cu lucrare vor beneficia de:
- Acces la eveniment;
- Diplomă de participare;
- Mapa conferinţei;
- Includerea lucrării în procesul de selecţie în vederea publicării în volumul conferinţei.
- Lucrările conferinţei se vor desfăşura în limba română.
- Pentru prezentarea comunicărilor ştiinţifice în secţiuni, recomandăm autorilor să se rezume la un număr de slide-uri care să permită expunerea în cel mult 15 minute.
- Lucrările in extenso vor fi redactate în limba română, format A4, Times New Roman, font 12, spaţiere la un rând, cu margini egale de 20 mm, cu diacritice.
- Autorii îşi asumă întreaga responsabilitate privind conţinutul comunicărilor ştiinţifice, privind respectarea normelor de etică şi integritate în cercetare şi publicarea lucrărilor ştiinţifice.
- Structura lucrării:
- Titlu: maximum 80 de caractere fără spaţii, bold, majuscule, centrat, la două rânduri faţă de marginea de sus a paginii;
- Autorii: nume şi prenume (bold+italic); în footnote, pe prima pagină, autorii sunt rugaţi să menţioneze titlul ştiinţific, afilierea instituţională, precum şi datele de contact (email, adresa poştală) ale autorului corespondent;
- Rezumat: 250-350 cuvinte;
- Cuvinte-cheie: 5;
- Lucrarea va avea minimum 5 pagini – maximum 15 pagini;
- În momentul trimiterii lucrării in extenso, se va avea în vedere ca lucrarea şi rezumatul să fie redactate şi salvate în cadrul aceluiaşi fişier editabil, nu în fişiere separate.
- Referinţele bibliografice vor fi trecute la finalul lucrării şi vor fi citate în text conform stilului APA – https://apastyle.apa.org/instructional-aids/reference-guide.pdf.
- Tabelele, graficele, fotografiile vor fi numerotate cu cifre arabe; graficele trebuie însoţite de o legendă concisă.