- Solicitările din partea studenților se vor primi doar online, la adresa de e-mail secretariat.fse@usm.ro.
- Adeverințele/situațiile școlare pot fi ridicate în minimum 24 de ore de la un punct amenajat în fața secretariatului sau online.
- Corespondența privind dosarul de burse se realizează online. Studentul depune dosarul complet, cu documentele în original, în locul amenajat de facultate, în termenul stabilit.
- Distribuția carnetelor de student, a legitimațiilor și a altor documente școlare se realizează prin șefii de grupă, care vor avea acces în secretariate pe bază de programare.
- Cererile diverse (situații școlare, restituiri taxe, reînmatriculări/ retrageri) se vor depune online la adresa de e-mail secretariat.fse@usm.ro. În curând vor fi postate formularele tipizate/ modele de cereri, pe care studenții le pot descărca în vederea completării și transmiterii online.
- Pentru situații deosebite, altele decât cele enumerate anterior, studenții vor putea intra în secretariat numai pe bază de programare (programări online). Program cu studenţii: MARȚI-VINERI, intervale orare: 9-10 și 15-16, Corp A, Cam. A124 (etaj 1)